Monday, November 11, 2013

လက္ဆြဲေခၚမယ္ဆိုရင္ ...ေသခ်ာၾကည့္ၾကပါ...

အေတြ႕အၾကံဳတစ္ခုေလးကိုေၿပာၿပခ်င္ပါတယ္..အဲ့ဒါကဘာလည္းဆိုေတာ့သရဲေၿခာက္ခံရတာေပါ့ေနာ္
က်မ ၆တန္း၊၇တန္း ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္ တစ္ႏွစ္ႏွစ္ပဲ..ေသခ်ာေတာ့မမွတ္မိေတာ့ဘူး ခုႏွစ္ကို..
က်မအေမကေငြေဆာင္ကေဟာ္တယ္မွာတာ၀န္က်တာေပါ့ေနာ္..နမည္ေတာ့ေၿပာၿပေတာ့ဖူး
ပံုေတာ့ေပးလိုက္မယ္ရွာလို႔ရသေလာက္.. (သြားရင္ကို႔ဘာသာရေအာင္ရွာ)
က်မလည္းေႏြရာသီေက်ာင္းသံုးလပိတ္လို႔ အေမ့ဆီကိုအလည္သြားတာေပါ့
အဲ့မွာ၂လေလာက္ေနခဲ့ပါတယ္..အဲ့ေတာ့က်မလည္းအေမ့လက္ေအာက္ကတပည့္ေတြ အေမ့သူငယ္ခ်င္းေတြ
တစ္ေဟာ္တယ္လံုးနဲ႕ရင္းႏွီးေနတာေပါ့..၀န္ထမ္းေလးေတြကလည္းအားလပ္ခ်ိန္ဆိုက်မနဲ႕ေဆာ့ေဆာ့ေပးပါတယ္
ေဟာ္တယ္တစ္ခုလံုးကိုပတ္ပီးေလ်ာက္ေဆာ့တာ.. ေဟာ္တယ္ရဲ႕ဘန္ဂလိုေလးေတြကေရွ႕ေရာေနာက္ေရာတံခါးေပါက္နဲ႕
ေကာ္ရစ္ဒါေလးပါပါတယ္..တစ္ထပ္အေဆာက္အဦးေလးပါပဲ..ေဟာ္တယ္ရဲ႕အဓိက Bar,Reception,Business Centre ကအမိုးၾကီး
ၾကီးေအာက္မွာတစ္ခုတည္းေဆာက္ထားတာပါ..မ်က္လံုးထဲၿမင္ေအာင္ေၿပာရရင္…
၀င္၀င္ခ်င္း ဘယ္မွာ Reception ညာမွာBusiness Centre
ဆက္သြားရင္ Bar ပီးရင္း ဧည့္သည္ေတြအတြက္ ခံုေတြကိုေတာက္ေလ်ာက္ေရကူးကန္အထိခင္းက်င္းထားပါတယ္..
အဲ့Bar နားေလာက္ကေနစပီး ေရကူးကန္မတိုင္ခင္အထိကို အေပၚတစ္ထပ္ ဆည္းဆာView အေနနဲ႕ေဆာက္ထားပါတယ္..
အဲ့အေပၚထပ္မွာေတာ့ထိုင္ခံုေလးေတြ ပန္းအိုးအလွေလးေတြနဲ႕ညေနဆိုလွလို႔ပလို႔ ညဆိုေၾကာက္စရာေပါ့
အဲ့ဆည္းဆာ View ရဲ႕ ပင္လယ္ဘက္ကိုမ်က္ႏွာမူရင္ ညာဘက္ အလယ္နားမွာ အုန္းပင္လားထန္းပင္လားမခြဲတတ္ဘူး
ေတာ္ေတာ္ရွည္ပါတယ္တၿခားအပင္ေတြနဲ႕မတူေအာင္ အနည္းငယ္ပိုရွည္ပါတယ္..ေၿပာသံၾကားတာကေတာ့
အဲ့အပင္မွာတေစ(ႏွစ္ထက္ဆင့္မေရးတတ္လို႔) ရွိပါတယ္ဆိုလားပဲ..ကိုကေတာ့ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပဲ ကေလးဆိုေတာ့ဘာမွဂရုမစိုက္မိပါဘူး
ဒီလိုပဲအမွတ္မထင္ၾကားမိတာပါ.. အဲ့ထန္းပင္ရဲ႕ေဘးမွာ မာစက္ (Massage) ရွိပါတယ္..တကယ့္ကပ္ရပ္ကေလးပါပဲ..အဲ့မွာလည္း
သရဲေၿခာက္တယ္တဲ့ ၀န္ထမ္းအမေတြေၿပာသံၾကားမိတာပါ..
ဒီလိုနဲ႕တစ္ရက္ေပါ့..က်မလည္းေရကူးကန္နားမွာေရကူးကန္ေဆးတဲ့သူ(ဘယ္လိုေၿပာရမလဲ..ရာထူးလဲမေၿပာတတ္ဘူး..အဲ့အစ္ကိုက
ေရကူးကန္ထဲကအမွိဳက္ေတြေရကူးကန္ေဘးေတြသန္႔ရွင္းေရးလုပ္တယ္) အဲ့လူကေပါ့ ေရကူးကန္ေဆးေနတာ က်မနဲ႕ေဆာ့ပီးစကားေၿပာ
ရင္းေပါ့..အခ်ိန္က ညေနေမွာင္ရီပ်ိဴးစ ၆း၃၀ေလာက္ၿဖစ္မယ္..အဲ့အစ္ကိုကက်မကိုစတာေပါ့ေရကန္ထဲတြန္းခ်လိုက္မယ္ဘာညာနဲ႕
က်မလည္း တူတူပုန္းတိုင္းေဆာ့မယ္လို႔ေၿပာလိုက္တာ..အဲ့အစ္ကိုကသူဒီဟာပီးရင္အားပီတဲ့ ခနေနအံုးတဲ့ အဲ့ဒါနဲ႕က်မလည္း
ဟိုရစ္သီရစ္သီဒီရစ္သီရစ္သီနဲ႕ေစာင့္ေနတာေပါ့ေရကူးကန္ေဘးမွာ ကေလးဆုိေတာ့ဂနာမၿငိမ္အဲ့နားကေနဟိုသြား ဟိုကေနဒီသြားနဲ႕အဲ့နားတစ္၀ိုက္မွာ.. က်မလည္းေရကူးကန္နားၿပန္ေရာက္လာေတာ့ အဲ့အစ္ကိုကခနေလး အေပၚကိုပန္းအိုးသြားေရႊ႔လိုက္အုံးမယ္ဆိုပီး တက္သြားတာ က်မလည္းလိုက္သြားတယ္..
အဲ့ဒါနဲ႕ၿပန္ဆင္းလာတယ္.. ေအာ္ဒါနဲ႕ေလွခါးကဘယ္ဘက္ ေရွ႕ေနာက္ေပါင္း ၂ခုရွိတယ္..ေရွ႕ကေနတက္ပီးအေနာက္ကေနက်မတို႔ၿပန္ဆင္းတာေပါ့..အဲ့အေနာက္ကေနဆင္းရင္ Kitchen တံခါး၀ကိုတည့္တည့္ပဲ..
အဲ့ကေနမွဘယ္ကိုသြားရင္Bar ကိုၿပန္၀င္တဲ့အေပါက္ ညာက ဘန္ဂလိုေတြကိုဦးတည္ေနတဲ့လမ္းေလးေပါ့..
၂ေယာက္သားဆင္းလားပီး အဲ့Kitchen အ၀မွာပဲ Kitchen ကလူႏွစ္ေယာက္ရွိပါတယ္..သူတို႔ကက်မကိုေတြ႕ေတာ့စတာေပါ့
ဟိတ္ေကာင္မေလး နင္ဘာလို႔သူနဲ႕အဲ့အေပၚလိုက္သြားတာလည္း..အဲ့အေပၚမွာသရဲေၿခာက္တယ္ မေၾကာက္ဖူးလားဘာညာနဲ႕
က်မကလည္း စကားၿပန္ေၿပာ စကားေကာင္းေနတုန္း ေရကူးကန္ေဆးတဲ့အစ္ကိုက Bar ဘက္၀င္သြားပါတယ္..
က်မစိတ္ထင္ေတာ့သူပီးရင္ၿပန္လာမယ္ေပါ့..အဲ့နားမွာပဲေစာင့္ေနတာ Kitchen အ၀မွာ.. အဲ့ပန္းၿခံေတြထဲမွာ
စက္ကူပန္း(တစ္နည္းအားၿဖင့္မသာပန္း)လို႔လည္းေခၚၾကတယ္.. အဲ့ပန္းအိုးေတြရွိတယ္..အဲ့ပန္းကပန္းခရမ္းေရာင္အိုးေပါ့ေနာ္..
ေလွခါးအဆင္းဆင္းဆင္းၿခင္းေဘးမွာ Decoration လွေအာင္ခ်ထားတယ္ နည္းနည္းအလတ္စားဆိုဒ္ေလာက္..တၿခားေနရာေတြမွာလည္းအေရာင္စံုပဲရွိပါတယ္…
က်မကလည္းညဘက္ၾကီးကိုေယာင္ပီးအဲ့ပန္းကိုသြားခူးပီးပန္းေတြကိုက်မေခါင္းေပၚကိုၾကဲတိုင္းေဆာ့ေနတာ ဟိဟိ
Kitchen ကလူႏွစ္ေယာက္ကလည္းအထဲကိုၿပန္၀င္သြားတယ္ က်မကလည္း ပန္းခူးတာေတာင္လူလိုမခူးဘူး
ေမ်ာက္လိုပဲ ေလွခါးရဲ႕သံုးပံု ပံုတစ္ပံုေလာက္ကေနပီးခူးပီး ပန္းမင္းသမီးအလုပ္ေကာင္းေနတုန္း အဲ့အေပၚကေန ေက်ာက္စရစ္ခဲနဲ႕ေပါက္တာ
(အမေလးေၿပာရင္းၾကက္သီးေတာင္ထတယ္..ၿပန္ေတြးပီးေရးေနတဲ့အခ်ိန္လည္းၾကည့္အံုးေလ ၁၁း၅၅တဲ့ )
ပထမတစ္လံုး..နည္းနည္းေၾကာင္သြားတယ္..အံမယ္..ငါ့ကိုရန္စတယ္ေပါ့..ဟိုအစ္ကိုပဲထင္ပီး..ေတြ႕မယ္ပီးမွဆိုပီးေနေနပီးပန္းေတြနဲ႕ထပ္ေဆာ့
ဒုတယတစ္လံုး..ေသေတာ့မယ္ ငါ့ကိုတူတူပုန္းတမ္းေဆာ့မယ္ဆိုပီး အေပၚကေနပုန္းပီးခဲနဲ႕မ်ားေပါက္ရလားဆိုပီး ထပ္ေနေနေသးတယ္
တတိယတစ္လံုးမွာ ၂လံုးဆက္တိုက္ေပါက္တာေတာ့..၃လံုးေၿမာက္အလံုးကက်မေနာက္ေစ့ကိုမွန္သြားတယ္
က်မေတာ္ေတာ္စိတ္တိုသြားတယ္..ေခါင္းထိေအာင္မ်ားေပါက္ရလားဆိုပီး က်မအဲ့ေက်ာက္စရစ္ခဲ၄လံုးကိုေကာက္တစ္ဖက္လက္ကကိုင္
ေနာက္လက္တဖက္က မသာပန္းေတြကိုကိုင္ပီး ေတြ႕မယ္ဆိုပီး အေပၚကိုတက္သြားတာစိတ္တိုတိုနဲ႕
အေပၚလည္းေရာက္ေရာ..က်မေတြ႕လိုက္တာက ဘာမွမရွိပါဘူးလို႔ အေပၚမွာမ်က္လံုးကစားလိုက္တာ..တကယ္ပါ..

ေနရာကလည္းရွင္းေနတာပဲလူဆိုတာကလည္းဘာမွမရွိဖူး က်မကပန္းအိုးနဲ႕ကြယ္ပီးမ်ားပုန္းေနလားဆိုပီး အေရွ႕ေလွခါးရဲ႕ေဒါင့္ကေန
ပန္းအိုးနားကိုၾကည့္ေတာ့လည္းဘာမွမရွိဖူး..အဲ့ခ်ိန္ထိသရဲေၿခာက္ခံရတယ္လို႔လည္းမထင္မိဖူး.. ငါ့ကိုခဲနဲ႕ေပါက္ပီး
ငါတက္လာၿမင္လို႔ အေရွ႕ေလွခါးကေန ဒင္းေၿပးဆင္းသြားတာေနမွာဆိုပီး အေရွ႕ေလွခါးေနဆင္းပီး က်မ Bar ကိုသြားေမးတယ္..
ေရကူးကန္ေဆးတဲ့အဲ့လူေရာလို႔ဘယ္မွာလည္းလို႔ သမီးနဲ႕ေဆာ့ဖို႔ေၿပာပီးေစာင့္ေနတာ ဘယ္ေရာက္သြားလည္းဆိုေတာ့….
ၿပန္ေၿဖလိုက္တာက..ခုနကပဲသမီးနဲ႕တူတူဆင္းလာပီးမန္ေနဂ်ာကLaundryကိုဘာသြားပို႔ခိုင္းလိုက္တယ္ဆိုလား..ခနေစာင့္ေနၿပန္လာလိမ့္မယ္တဲ့
….အဲ့မွာစေတြ႕တာပဲေသေရာ..အဲ့ဒါနဲ႕က်မကလည္းလက္ထဲကေနကုိင္လာတဲ့ေက်ာက္စရစ္ေလးလံုးကိုၿပပီး ဒီမွာက်မကိုအဲ့အေပၚကေနေပါက္တယ္ေပါ့..အ့ဲလူမဟုတ္ဖူးလား..သမီးကိုမေနာက္နဲ႕ေနာ္လို႔ေၿပာတာ..ဟာ နင္ေတာ့သရဲေၿခာက္ခံလိုက္ရပီတဲ့
အဲ့အစ္ကိုကခုနတည္းကသြားတာမယံု Reception ကအမေတြကိုသြားေမးလိုက္တဲ့ သူအဲ့ဘက္ကို၀င္ပီးမွသြားတာတဲ့..
က်မလည္းနည္းနည္းၿဖံဳသြားတယ္..က်မလည္းအဲ့ဒါကိုအမွတ္မရွိေသးဖူး အဲ့ခဲလံုးေတြကိုမွတ္မွတ္ရရ အခန္းထဲထိသယ္လာပီး
က်မခရုေတြေကာက္ပီးစုထားတယ္ ပလတ္စတစ္အိပ္ထဲထည့္သိမ္းလိုက္တယ္ တကယ္တကယ္အေၾကာက္လန္႔မရွိတာ..
လူကပဲကံၿမင့္ေနလို႔လားမသိဖူး လူလံုးလိုက္မၿမင္ရတာကံေကာင္း.. က်မလည္း ေန႕ဘက္ေလာက္ကလြဲရင္အဲ့အေပၚကိုတေယာက္တည္းဘယ္ေတာ့မွမသြားေတာ့ဘူး.. က်မ ၿပန္ခါနီးအေမ့ဆီကေၿပာသံၾကားရတာေတာ့..ဒီလို……………….
ဧည့္သည္ေတြ Taiwan လူမ်ိဳး စံုတြဲေတြ ၇၊၈တြဲေလာက္ရွိမယ္ လာတည္းတာ..
က်မေတာင္ၿမင္လိုက္ပါေသးတယ္ အဲ့အတြဲေတြ ေရကူးကန္ထဲမွာစပ္စလူးခါေနၾကတာ
လာတည္းပီးသိပ္မၾကာဖူး ည၁နာရီေနာက္ပိုင္းပဲ အခ်ိန္ေတာ့ေသခ်ာမမွတ္မိဖူး..
သူတို႔အတြဲေတြတည္းကတစ္ေယာက္က ညဘိုက္ဆာလို႔ဆိုပီး Bar ကိုသြားမွာမယ္ဆိုပီးအဲ့လူက
တစ္ေယာက္တည္းထြက္လာတာ..ဘီယာေသာက္ထားတဲ့အရွိန္ေလးကနည္းနည္းရွိတယ္တဲ့.. အဲ့လူကဘာမွာလည္းမသိဖူး
သူက ဆည္းဆာ view အေပၚထပ္မွာေလွညွင္းခံရင္းေစာင့္မယ္ဆိုပီးတစ္ေယာက္တည္းတက္သြားပီး အဲ့ကထိုင္ခံုရွည္မွာထိုင္ေနတာတဲ့
ထိုင္ေနတဲ့ပံုစံကလည္း ေၿခေထာက္ကိုခ်ိတ္ပီး ခံုတန္းရွည္ေပၚမွာလက္ႏွစ္ဖက္ကိုဆန္႕တန္းပီးတင္ထားတာ..အဲ့ခ်ိန္မွာ သူ႕ေဘးနားကိုမိန္းမတစ္
ေယာက္လာထိုင္တာတဲ့ အဲ့လူကလည္း သူ႕အခန္းထဲက မဒီေလးကသူတစ္ေယာက္တည္းၿဖစ္ေနမွာဆိုးလို႔ လိုက္လာတယ္ထင္ပီ
ပုခံုးဖက္လိုက္တာတ့ဲ လူကလည္းနည္းနည္းမူးေနတဲ့အရွိန္ မီးေရာင္ကလည္း အဲ့ေလာက္မေကာင္း(ေအာက္ကပံုမွာၿပထားပါတယ္) ဆိုေတာ့
မ်က္ႏွာကိုသတိမထားမိလိုက္ဖူးတဲ့ ..ဆင္းခါနီးက်မွသူကသြားမယ္လာဆိုပီးလက္ဆြဲအေခၚ မ်က္ႏွာကသူ႕မဒီေလးလည္းမဟုတ္ဖူး
ေၾကာက္စရာၾကီးဆိုလား ဆံပင္ရွည္ရွည္နဲ႕မိန္းမတစ္ေယာက္ပဲတဲ့..သူလည္းလန္႔ပီးေအာက္ကိုခ်က္ခ်င္းဆင္းေၿပး Kitchen ကလူေတြကိုေၿပးေၿပာ
အ့ဲလူခမ်ာတစ္ေယာက္တည္းမၿပန္ရဲရွာလို႔ Bar က၃ေယာက္ေလာက္ကၿပန္လိုက္ပို႔လိုက္ရပီး အစားေတာင္မစားႏိုင္တဲ့အၿဖစ္ပါအဲ့ညက..
ဒါကအဲ့လူကိုယ္တိုင္၀န္ထမ္းေတြကိုေၿပာၿပလို႔တစ္ေယာက္စကားတစ္ေယာက္နားမွာဆိုတ့ဲအတိုင္း ကိုယ္ေတြလည္းသိခဲ့ရတာေပါ့..
ကိုယ္သာလူခ်င္းမေတြ႕ခဲ့ရတာေတာ္ေတာ္ကံေကာင္းခဲ့တယ္မွတ္.. က်မၿပန္သြားပီးသိပ္မၾကာဖူးအေမ့သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္
ကရင္မ Massageနားမွာလုပ္တဲ့အန္တီၾကီး(ရာထူးေတာ့မေၿပာတတ္ပါ) အဲ့ေဟာ္တယ္မွာပဲဆံုးသြားတယ္လို႔လည္းၾကားရပါတယ္..
ဘာေၾကာင့္ဆံုးလည္းဆိုတာအေမကမေၿပာၿပခဲ့လို႔မသိခဲ့ရပါဖူး.. ဇာတ္လမ္းေလးကေတာ့ဒါပါပဲကြယ္..
ေဟာ္တယ္ပံုစံကိုေတာ့ထည့္ေပးလိုက္တယ္ေနာ္..သူငယ္ခ်င္းတို႔သြားရင္လည္းသတိထားသြားအံုး
ဒါကေတာ့မွတ္မွတ္ရရက်မရဲ႕တခုတည္းေသာ သရဲေၿခာက္ခံလိုက္ရတဲ့အၿဖစ္ေပါ့..
စာအေရးမတတ္လို႔ဖတ္ရတာအဆင္မေၿပရင္ခြင့္လႊတ္ၾကပါရွင္!

သရဲ သဘက္ ဘီလူး အစရွိေသာ - ေပတေလာကသားမ်ားအေၾကာင္း


No comments:

Post a Comment