Sunday, October 6, 2013

စစ္ႏြား

အေမေမြးကတည္းက မပါတဲ့ေျခေထာက္မဟုတ္ဘူး
စစ္က တိုက္စားသြားတဲ့ေျခေထာက္
တိုက္ဆိုတဲ့ မျမင္ရတဲ့အထက္အမိန္႔က တိုက္စားသြားတဲ့ေျခေထာက္….။

သတ္မလား၊ ေသမလား မျဖစ္မေန ေရြးေနရလို႕
သတ္ေနရတာ……….
ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ကိုယ့္ေသနတ္ေျပာင္း၀မွာ ဘယ္စစ္သားကမွ ယမ္းေငြ႔မေ၀ခ်င္ဘူး။
စစ္ဟာေသြးခ်င္းေတြကို ထပ္ျခမ္းျခမ္းသြားတယ္…..။

လက္နက္ၾကီး ေပါက္ကြဲသံၾကား ဖြားခနဲ လြင့္ေၾကြသြားတဲ့ အသက္ေတြ
ေျခေတြ၊ လက္ေတြ
ဘယ္သူ႕မွ ေမာ္ကြန္းမထိုးအားဘူး…………….
ကိုယ္တို႕ဒုကၡိတျဖစ္သြားတဲ့အခါ တိုင္းျပည္ေပးတဲ့ပင္စင္
တစ္ႏွစ္မွ 30000…..
တစ္လ 30000မဟုတ္ဘူး။ တစ္ႏွစ္30000
အဲ့ဒီ့ မိုင္းစဖ်ားမွာ အသက္ပါ ပါသြားသင့္ခဲ့တာ……..

၀မ္းတစ္ထြာအတြက္မေနသာဘူး…..
စာအုပ္ေလးကိုင္ လိုက္ေရာင္းသူကေရာင္း
ခြက္ေလးဆြဲ လိုက္ေတာင္းသူကေတာင္း
ကိုယ့္ကိုယ္ေပၚမွာ အပြင့္အခက္မပါတဲ့ စစ္ယူနီေဖာင္းအႏြမ္းအတြက္
ဂုဏ္ယူေနမိတုန္း……..။

မစြန္႔ၾကဲရင္ေနပါ
အဲ့လို မုန္းတီးတ့ဲ မ်က္လံုးမ်ိဳးနဲ႕မၾကည့္ပါနဲ႕။
တိုင္းျပည္ကိုေခ်ာက္ထဲတြန္းခ်ခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ဘူး။
တိုင္းျပည္ကို လက္ညိွဳးထိုးေရာင္းစားခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ဘူး။
တိုင္းျပည္ကို အညြန္႔တုန္းမယ့္ ဥပေဒေတြ ျပ႒ာန္းခဲ့တာ ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ဘူး။
ကၽြန္ေတာ္တို႕လို ေတာထဲေတာင္ထဲ မိုင္းကြင္းထဲ၊ သတ္ကြင္းထဲ တစ္ခါမွ မေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးတဲ့
ကၽြန္ေတာ္တို႕ “အထက္”လို႔ပဲသိတဲ့ လူတစ္စုပါ။

စစ္ေခြးလို႕ မေခၚပါနဲ႕ဗ်ာ……….
ေခြးဆိုတာ ေခ်ာင္ပိတ္ရိုက္ရင္ ျပန္ကိုက္တတ္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕က နဖားၾကိဳးထိုးခိုင္း…….. အလုပ္မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ရင္
သားသတ္ရုံအပို႕ခံရတဲ့ ႏြားေတြပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ စစ္ႏြားေတြပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႕ စစ္ႏြားေတြပါ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ စစ္ႏြားေတြပါဗ်ာ………
credit to ပိုးဥ

No comments:

Post a Comment